Fullt upp

2011-10-20 14:39:17 Vardag
» Kommentarer(0) «


Jag passar på nu när Lo pressar ;) haha. Haft fullt upp hela dagen. Eftersom vi leker stora familjen så blev det tidigt för oss alla imorse. Fredrik åkte med Henke till skolan och jag körde Lova lite senare till dagis. Sedan in till stan en snabbis och möta upp finaste Jennifer och lämna papper till henne.

Japp, sedan har det fortsatt i den takten. Mötte upp Henke som följde med mig på banken. Sprang upp till bästa Anna för att ge lite käk till Lo och sedan hem igen. Nu har jag precis ätit lite och ska om en stund hema fjunen på dagis/skolan.

Ångrade mig såklart att jag inte köpte med mig den där sjukt fina tröjan som jag hittade idag. Men kanske finns det kvar till i helgen.

Jaa, byta blöja var det ja! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback