Fråga

2011-10-03 09:20:36 Frågor & Svar
» Kommentarer(1) «


Fråga från Emma:

Hej, har en liten fråga.. Var du nervös första ultraljud du gjorde med Lo? Kram Emma

Svar: Vi gjorde ett ultraljud i v.10 och då var jag inte speciellt nervös. Allt var fortfarande så nytt och jag hade nog inte tänkt så mycket innnan, speciellt inte på saker som kunde vara negativa. Vi gjorde det tidiga ul för att kolla vilken vecka jag var i. När vi gjorde Rutin Ultraljudet däremot var jag sjukt nervös. Jag var väldigt orolig att det skulle vara något fel på våran lilla Lo eller att hon inte skulle leva längre. Tror att de flesta är lite oroliga, och det är nog inget konstigt.

Är du gravid Emma? Och är du orolig?

Jag tänkte mycket om just sjukdomar, men tänkte också att "om denna lilla krabat är sjuk men ändå lever i v.20 så är det menat att vi ska ha den" ♥.

Kram!

Kommentarer
Postat av: emma

Tusen tack för svar Linnea:) jag är gravid i v 10 och fick i måndags se hjärtat picka! Sån lättnad men nu undrar jag hur den mår hela tiden kram Emma

2011-10-06 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback