Award

2011-10-22 10:39:40 Vardag
» Kommentarer(2) «


Jag har fått en award av finaste Johanna

Awardens vilkor, innebär att länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig............... Så sjunger jag högt trots att jag är riktigt dålig på att sjunga!

2. Jag går aldrig hemifrån utan............... Mitt läppstift Dust från Make-Up Store, töntigt jag vet!

3. Min blogg heter som den gör för att jag................. Ja, för att jag heter så.

4. Om jag vågade skulle jag............... Hoppa fallskärm och bungyjump!

5. Om 10 år kommer jag att............... Bo i ett fint hus med min familj, vara Linnéa Tegenfeldt, förhoppningsvis ha 3 barn och resa!

Nu vill jag skicka denna Award vidare till:

Sofie

Emma

Tea

Ida

Elin




Kommentarer
Postat av: Sofie

Oh du de här med att länka har jag aldrig gjort. Men jag ska nog kunna fixa de :) jag ser att svaren kommer att bli liknande dina haha ;-D

2011-10-23 @ 11:03:21
URL: http://sofiewassman.blogg.se/
Postat av: Tea

Kul ;)

2011-10-23 @ 22:45:04
URL: http://langrean9manader.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback