Tillbaka!

2011-11-27 13:31:16 Vardag
» Kommentarer(1) «


Tog en liten paus, inte för att jag ville utan för att tiden inte har funnits. En kort update om vad som har hänt denna helg.

Fredag:
Jag och Lo for in till stan för att mysa, äta och shoppa med Anna och Jennifer. Några julklappar till Lo hittade jag, och lunchen åt vi på Charm, standard ;).
Middag på Saffrans Bodega med samma härliga tjejer, fick också sällskap och min fina Henke och Annas Markus, mys och grymt gott. Efter middagen blev det godis & idolmys. Helt undebar kväll enligt mig.

Lördag:
Birstashopping med min lilla familj, mera julklappar, galna kärringar och mycket folk. Slutade med att både jag och Henke vart galna, haha. Mysmiddag med vin och kanongod mat. Besök av Anna, Markus och Jennifer. Mera mys denna kväll, film & gotta :) Lo njöt av allas uppmärksamhet! ♥

Söndag:
Lo tog sovmorgon, sedan vaknade vi upp till snö och vita träd. Väckte Jennifer med "vi ser det snöar..." och Lo myste med bästa tant Jennifer.
Adventsmiddag ikväll hemma hos Farmor & Bonusfarfar!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3 L O V E !

2011-11-27 @ 16:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback