Så fina

2011-11-07 09:10:57 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ni läsare är så jäkla fina, vet ni det? ♥ Era fina kommentarer och krya-på-er hälsningar värmer verkligen. Tack!

Henke är iaf bättre idag, han jobbar tillochmed, jag är också piggare, allt det onda i halsen försvann tack och lov. Snorig är jag dock men det är ju ofta så under hösten. Loppan går det lite upp och ner för.. förkyld som attan men så fort täppan och snoret försvinner är hon pigg. Men lite snor betyder - mycket gnällig Lo, är ju inte alls van vid det men allt har gått bra ändå och jag tycker så synd om mitt lilla hjärta. Nässugen är INTE poppis hos Lo...

 

Nu under morgonen så jobbar jag för fullt, passar ofta på då Lo sover och annars är det kvällarna som gäller! :)

Två designer är på g och den ena är snart klar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback