En underbar Jennifer

2011-11-04 07:57:16 Kärlek
» Kommentarer(2) «


Ett inlägg tillägnat min nyfunna vän Jennifer ♥.
Jag kan dock tillägga att det för mig känns som vi känt varandra så mycket längre än vi har. Jag kan prata med dig om allt och du betyder redan så mycket, och inte bara för mig utan för Lo också. Varje gång hon ser dig så skiner hon upp och jag blir varm i hela hjärtat.

Du ska veta att du är en otroligt fin människa men världens största hjärta. Du är alltid glad, positiv och alla borde ha en vän dom dig. Alla borde få lära känna dig ♥

Jag vet att det är tufft nu, men det kommer att bli bra tillslut. Och på vägen dit så finns vi här, jag och så många andra av dina vänner. Jag lovar att alltid ställa upp för dig och stötta dig och tillslut kommer allt att bli bra. Lo finns också här, dock kan hon nog mest ge dig en blöt tungpuss, ett skratt och ett stort leende ;)


 

♥ Fina fina Jennifer, vi kommer alltid att vara vid din sida.. vart du än är


Kommentarer
Postat av: Johanna

Så fint! <3 Jennifer verkar verkligen vara en helt underbar tjej. Man kände verkligen hennes glada positiva energi bara på den korta stunden som jag träffade henne. Hon är nog väldigt glad över att ha dig också. :)

2011-11-04 @ 08:50:54
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Meeen gud Linnéa!!! :') <3 :D :D :D sååå fint! Gulledu! Åh din toka du är så underbar!!! Söta fina du, de värmer så mycket i hjärtat på mig! Tack tack tack, tusen tack min fina vän! Så glad att jag funnit er också, <3 Så klart!! Nu fick jag ännu mer kämparglöd! Nu jäklar! :D Puss puss puss ! LOVE <3



P.s och tack Johanna! Gullig du är :D Ni verkar också himla mysiga, men alla Linnéa har omkring sig är ju underbaringar så klart ni också är det ;) hihi!

2011-11-04 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback