Det är kärlek.

2011-11-29 10:17:21 Kärlek
» Kommentarer(1) «


Måste bara få länka till min fina Johanna, hon har skrivit ett helt inlägg om mig - mig, fattar ni? Det gör inte jag ♥ Men jag är så rörd, så jävla lycklig och tårarna vägrar sluta spruta. Johanna är verkligen en underbar person, mamma och sambo. Hon är så fin, så snäll och jag blir alltid så glad att träffa henne. Hon är verkligen fin.

 

Sedan måste jag bara få säga att jag har världens bästa vänner, som ställer upp i vått och torrt. Som finns där när jag behöver dem, som gör mig glad och lycklig. Ni är det bästa som finns och jag hoppas verkligen att ni kommer att fortsätta dela livet med mig ♥ jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åååh!! Nu är det ju mig tårarna rinner på! Finasta bästa Linnéa! <3

2011-11-29 @ 15:43:15
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback