Award

2011-11-23 19:45:52 Vardag
» Kommentarer(1) «


Minns ni att jag fick ett award från finaste Johanna för ett tag sedan? Här hittar ni det inlägget! Nu däremot har jag fått ett till från söta Caroline, så jag gör så att jag skriver samma som jag gjorde tidigare ♥

Utmaningens villkor: länka tillbaka till den du fått den av, fullborda de fem meningarna nedan och ge den vidare till fem bloggvänner.

1. När ingen ser eller hör mig... Så sjunger jag högt trots att jag är riktigt dålig på att sjunga!

2. Jag går aldrig hemifrån utan... Mitt läppstift Dust från Make-Up Store, töntigt jag vet!

3. Min blogg heter som den gör för att... Ja, för att jag heter så.

4. Om jag vågade skulle jag... Hoppa fallskärm och bungyjump!

5. Om tio år kommer jag... Bo i ett fint hus med min familj, vara Linnéa Tegenfeldt, förhoppningsvis ha 3 barn och resa!

Jag vill skicka vidare denna utmaning till:

(tar nya personer denna gång)

Marléne

My

Mathilda



Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

http://unwake.blogg.se/2011/november/utmaning.html

2011-11-23 @ 21:42:24
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback