TRÖTTFIS

2011-05-02 22:15:02 Vardag
» Kommentarer(1) «


sjukt trött tjej idag, dock inte Lillan i magen.. revbenen har tagit mycket stryk idag men vad gör det ♥
tänkte lägga mig strax, imorgon igen är det ju jobb som gäller. Måste vila mycket nu om jag ska orka att jobba heltid fram tills Bf, det är iaf min plan.. vem vet kanske längre också!


Måste bara tipsa er om en otroligt jordnära och mysig blogg för er som har missat! Anna heter tjejen som skriver den, hon har ett eget företag, är mamma till en supersöt liten Elis och dessutom gravid med en liten Lillebror :) Hon är precis som jag från  Sundsvall och mellan oss skijler det sig ca 3 veckor mellan Bf, Otroligt kul!
En stark och väldigt fin tjej! Besök hennes blogg och ge henne en fin kommentar vettja!



Anna


Bilden är också lånad utav Anna! :) Hoppas det var okej!


Ja, sussa var det ja..! Sov gott allihopa! ♥


Kommentarer
Postat av: Anna

Men detta har jag missat! GULLE DIG! :D

2011-05-04 @ 11:08:50
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback