TRÖTT

2011-05-17 07:24:00 Vardag
» Kommentarer(0) «


Tröttheten börjar ta över, jag orkar mest ingenting efter jobbet. Igår gjorde jag tekakor, sedan var jag helt utmattad! Sjukt, fattar inte att det kan vara en sådan skillnad på att vara icke gravid - gravid - höggravid !!!!!
Men ändå så fungerar vardagen rätt bra. Ja, idag är det 16 dagar till BF och max 32 dagar till Bebis är hos oss! :) känns otroligt bra, och jag ska verkligen försöka hålla humöret uppe så länge jag bara kan!  

Idag efter jobbet ska vi iväg och kika på lite möbler, fina tapeter och annat smått och gott.
Om vi har tur (vilket vi förmodligen INTE har) så kan vi ha en lägenhet på G. Så för att få kvällen att gå snabbt ska vi kika lite, och om vi nu inte har tur... ja då är det så! en dag ska vi ju även vi hitta en större lägenhet så då har vi iaf kikat lite på vad vi vill ha för nya möbler :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback