STÄDA

2011-05-25 21:51:12 Vardag
» Kommentarer(1) «


Lite nytta har vi iaf gjort ikväll, satt in babyskyddet i bilen, fixat de sista med föräldrapenningen och städat lite. Ska städa lite till och sedan blir det någe kvällsfika och mys. sedan sova :)

jag har också packat ner lite fler saker i BB-väskan som jag ska ha med. Lillans är klar men inte min :P
Jag även idag ber jag om ursäkt för en halvtrist blogg men lite bilder, jag har verkligen haft så lite ork över.. men ska verkligen försöka bättra mig.

imorgonbitti ska vi till Bm igen och där hoppas vi att vi får veta något nytt!

Ha en bra kväll nu fina ni!



WE ♥ IT

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej :) åh vad mysigt att ni snart kommer få träffa er prinsessa :) du kommer bli en toppenmamma och Henke kommer bli en toppenpappa! Lycka till :)

2011-05-26 @ 11:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback