SOMMARVÄRME

2011-05-20 07:48:00 Vardag
» Kommentarer(2) «


Efter jobbet idag ska vi bara ut och njuta, ta vara på den underbara sommarvärmen ♥
Känns så otroligt fantastiskt att sommaren börjar komma och att man äntligen bara kan sitta ute och njuta.
Sommaren är verkligen den bästa tiden och jag skulle lätt byta ut alla vinterdagar mot sommar.


Annars i helgen så har vi lite småsaker att ordna med, vi ska bla träffa hyresvärden, handla de sista praktiska sakerna inför Lillan, kolla lite på möbler och tapeter och sedan ska vi också ha mys med våra kära vänner Emma & Jeppe! Kanon känns det!

Vad har ni för er?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det härligt nu när det börjar bli sommar :) Idag var jag, en kompis och Wilbur på stan och åt glass i solen. Eller ja inte lilleman då förstås. ;)

2011-05-20 @ 18:50:01
URL: http://idamariasofia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nä det är ju ganska nära! Jag håller mina tummar så jag kan haffa dig för en promenad nån gång. :D

2011-05-20 @ 21:05:57
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback