NJUTA!

2011-05-11 21:46:23 Vardag
» Kommentarer(0) «


Nu ska jag passa på att njuta lite resten av kvällen, föräldragrupp mötet gick kanonbra och visst har vi mycket att fundera och prata om såhär efteråt. Iaf ska vi ta och kika lite på en serie vi har börjar se, jag ska också göra iordningen en god smoothie och vila kroppen i soffan.

Måste ta och njuta igen av graviditeten, man vet aldrig.. det kanske inte är så långt kvar ♥ och jag har verkligen haft en helt underbar graviditet (endast nu de sista två veckorna som varit sega och jobbiga). Så nu ska jag njuta, för snart är det över och jag vet att jag kommer sakna min älskade mage även om vi då kommer att ha det bästa som finns här hos oss ♥ såklart! hihi Lillan som är så underbar i magen, tänk vad underbart det kommer att vara att ha henne här med oss, i min eller H's famn, hihi

Ha en mysig kväll alla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback