MUMMA

2011-05-03 19:05:38 Vardag
» Kommentarer(1) «


Det luktar gott i vårat trapphus, och det är min förtjänst! Bakningen är klar och nu ska jag städa undan, haha inte lika kul men vad gör man. Måste också städa till lite i lägenheten då jag imorgon direkt efter jobbet ska på gravidyoga och sedan får främmande! :) Bilder på bakningen får ni se imorgon då jag kommer duka upp det fint! Även lite recept kommer då.

Ska ta och fixa lite käk nu, hmn kanske blir det köpemat.. Thai kanske, eller något annat gott.

Återkommer senare!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så hemskt mycket! :) Det känns helt otroligt att graviditeten resulterade i en liten människa. :)

2011-05-03 @ 20:45:44
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback