ME AND BABY TODAY

2011-05-11 07:12:00 Lo i magen ♥
» Kommentarer(4) «





Först på fredag går vi in i vecka 38!

Men så här ser jag och stormagen ut idag, direkt efter jobbet ska vi iväg på Föräldragrupp och sedan blir det hem och städa. Idag ska jag också packa ner bebiskläderna som vi ska ha med på BB, hmn.. undra vilket BB. Just nu ligger vi rätt risigt till och det känns sjukt dåligt att Sundsvalls Sjukhus nästan inte kommer kunna ta emot oss gravida när vi ska föda barn :/ tryggheten som man vill känna finns inte alls och jag börjar faktiskt oroa mig.

Fasen tänk om något skulle hända under förlossningen.. (min värsta fasa) och så finns det inte personal som kan hjälpa!!! Ska det vara så? Jäkla skit, funderar på om vi redan nu ska ställa oss in på att åka till ett annat sjukhus!

Så Lillan, du får faktiskt ta och komma ut snart så slipper mamma och pappa oron!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin du är och vilken fin mage! :)

2011-05-11 @ 11:12:09
URL: http://elinsjostrom.blogg.se/
Postat av: Kimmey

varför finns det ingen personal?? :S

Postat av: Tina - Minnas mamma

Vad härligt! :D Snart är det ju dags!

2011-05-11 @ 14:43:39
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag håller mina tummar att lilltjejen vill komma innan semestern startar. Vi är beräknade till 1a augusti och kommer definitivt att få under semesterperioden :(

2011-05-11 @ 18:16:54
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback