ICA MAXI

2011-05-26 21:03:17 Vardag
» Kommentarer(1) «


Haha, vilken kväll.. jag och henke skulle in och handla lite mat på ica maxi.. tror ni inte att jag drabbades av sammdragningar, förvärkar, sendrag och ett jäkla tryck nedåt! HAHA! ni skulle ha sätt mig.. såg fan inte klok ut när jag gick därinne och lite då och då flög runt med kroppen som en jäkla jojjo! Folk måste ha trott att jag var galen, och att jag skulle föda vilken sek som helst! Tur att jag inte var ensam och att jag och Henke bara kunde gå runt och skratta åt det! :D

Haha, roligt att det händer lite saker i kroppen iaf! Tyvärr har det avtagit nu.. så ja, två veckor är det ju lätt kvar tills Lillan kommer.. fan, jag börjar bli otålig! :p

Kommentarer
Postat av: Saran - Med en Julian i magen ♥

haha det ska jag göra :D



Jadå, jag förstår ju såklart att du inte prioriterar designer om Lillan kommer ut ;> haha så det går helt fint :) jag kommer säkert ha fullt upp med bebis ^^

2011-05-26 @ 22:42:03
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback