EN VANLIG FRÅGA..

2011-05-23 06:43:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


En vanlig fråga här i bloggen av er läsare är att ni undrar vad jag jobbar med, och hur jag fortfarande orkar jobba!

Jag jobbar i receptionen/administrationen inom SCA här i Sundsvall. Vintertid 8-17 och sommartid 8-16 (maj-sept). Och hur jag orkar jobba fortfarande är rätt enkelt att svara på, jag har ett bra jobb med bra arbetstider och jag mår vädligt bra och har gjort det under nästa hela graviditeten. Nu de två senaste veckorna har varit jobbiga då jag är väldigt trött efter jobbet, men det funkar ändå fortfarande.

Nu idag är jag i v.38+3 och jag har nog tänkt att jobba som längts till den 31 Maj om inte kortare (beroende på när bebi kommer). Jag känner att om bebis inte har kommit innan Bf så kan jag allt få vila upp mig och hoppas att bebis kommer ganska nära efter, annars blir det ju en igångsättning senast 18 Juni så då är jag uppvilad och redo!

Så ligger det till iaf! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag slutade jobba redan två månader innan Wilbur föddes men jag blev sjukskriven pga ryggproblem och jobbar dessutom i butik med mycket tunga lyft och grejer. :) Jag är lite avundsjuk på att du orkat jobba så länge. :)

2011-05-23 @ 18:10:12
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback