CISSI

2011-05-12 23:01:23 Vardag
» Kommentarer(1) «


Måste bara få berätta att jag har en helt underbar läsare, Cissi heter hon. Nästan varje dag får jag en fin kommentar om allt mellan himmel och jord. Denna tjej som jag tyvärr inte vet vem det är värmer mitt hjärta, hon är verkligen något extra! Hon tar sig tid och ger mig fina komlimanger trots att hon inte behöver, det är verkligen en helt underbar egenskap och hennes familj och vänner har tur som har henne!

Så tack Cissi för dina alltid underbara ord, de betyder otroligt mycket ♥

Massa kramar till en tjej med ett hjärta av guld!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Men åh, jag börjar nästan gråta :) vad fin du är! det där gjorde Min dag! vad glad jag blir :) Jag är lite sån som person, att om jag tycker något bra om någon, varför inte berätta det till den istället för att säga det till mig själv? Jag blir glad om man kan göra någon annan glad liksom :) men tack så jättemycket, det där gjorde min dag! :) Jag har ju inte någon blogg, tror inte det är min "grej", kanske när jag själv blir gravid och kan göra en "gravidblogg", annars hade du kunnat få se vem jag är, men jag är iallafall en "vanlig" tjej på 20 år som besöker din blogg varje dag :) och kommer med glädje fortsätta kommentera och läsa den :) stort tack igen fina du! kramar!

2011-05-13 @ 14:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback