4 DAYS ♥

2011-05-29 11:25:13 Lo i magen ♥
» Kommentarer(1) «


♥ Inte ens en hand full ♥

Men Lillan kommer inte komma förren tidigast den 8 Juni, jag vet det.. jag känner det! men det är okej, jag känner så nu.. självklart vill vi träffa Lillan, men att gå och hoppas så fort jag får ett litet tecken gör det hela bara jobbigt. Istället ska vi nu njuta av den sista tiden med magen, mysmagen ♥ och passa på att göra lite saker som tex baka, packa lite, mysa och umgås:) Lillan är välkommen närsom helst men det är faktiskt max 3 veckor tills vi träffar henne och hon är värd att vänta på! hihi

Idag ska vi kika på lite möbler, utemöbler och nytt köksbord och stolar. Sedan tänkte jag baka bullar, med eller utan Henkes hjälp (helst med!).

Vi hörs sen! :D

Kommentarer
Postat av: My

tänk på hur lite tid det är kvar, jämfört med hur länge ni väntat. Förstår givetvis att det är tyngre nu, men se till att njuta av de sista dagarna när det bara är ni. Prata en massa, mys och ta vara på varandra. För jag är rädd för att man lätt glömmer bort varandra i början när liten är här.

Ni kommer bli underbara föräldrar! :)

2011-05-29 @ 13:40:19
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback