WELEDA HAVANDESKAPSOLJA

2011-03-08 07:39:00 Vardag
» Kommentarer(1) «





Köpte denna i helgen eftersom jag gärna slipper bristningar om jag kan, men kommer de så är jag okej med det också.. Iaf det var inte enda anledningen till varför jag köpte den utan jag har provat lite olika krämer för att mjuka upp huden på magen då den är så spänd och hård, och jag tycker att det har blivit mjukare!

KANONBRA såklart! Så jag kan varm rekommendera den om ni har det som jag, spänd och hårt.. vart mycket bättre och det känns inte längre som att hela magen ska spricka när jag rör mig ^^

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Den där är bajskorv :P Använde den från v6 till v43 :P ser ut som en zebra ändå! MEN..efter ett år bryr man sig inte och de har blekts mycket, och de flesta får väl inga bristningar :)

2011-03-08 @ 17:17:43
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback