UNDERBARA TING

2011-03-21 07:19:00 Hår & Skönhet
» Kommentarer(1) «


 




Smycken är något som jag alltid har älskat, men jag är en riktig periodare!
När jag var lite yngre så hade jag ALLTID halsband, oftast ett väldigt enkelt (solverkedja med ett litet hjärta eller en bricka med mitt namn+personnr.) Jag hade också alltid örhängen, enkla små till vardags och några finare större till fest. Jag har haft en period nu där jag varken har kunnat ha halsband eller örhängen, utan istället mycket ringar & armband.

Nu idag älskar jag fortfarande armband och ringar, men stora vackra halsband är något jag har börjat älska! och sedan så funkar även mina fina örhängen! MEN jag vill inte ha allt samtidigt! ihihi

Hur är ni när det gäller smycken?


Kommentarer
Postat av: isabella en fotoblogg

lycka till med graviditeten :)

ser typ ut som om jag e höggravid nu ,men

äter medeciner å då har magen svällt upp

,13 år e ju lite tidigt hahaha

2011-03-21 @ 18:34:49
URL: http://ihmk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback