SMÄRTA I KROPPEN

2011-03-23 06:34:00 Vardag
» Kommentarer(2) «


Ja, dum som jag är så trodde jag självklart inte att det skulle påverka kroppen alls att städa ett stort förråd med massvis av tunga saker och många lyft!  - Får helt enkelt skylla mig själv! 
Natten har varit rätt jobbig då jag varenda gång försökt att röra mig vaknat av smärtan i rygg och svank!

Nu under morgonen har jag haft svårt att röra mig och jag hoppas det bli bättre under dagen, för jobba det ska jag!

Så alla ni gravida där ute som trodde precis som jag, GÖR INTE SAMMA MISSTAG! :P roligare saker kan man ju hitta på än att gnälla över att man knappt kan gå! ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

Hehe, har haft foglossning sedan vecka 10 så den tabben gör jag inte ;)

2011-03-23 @ 08:56:23
URL: http://mtbsara.blogspot.com
Postat av: Elsa

Ska flytta nästa helg... får se hur mycket rygg jag har kvar efter det :(

2011-03-23 @ 20:21:12
URL: http://hubbelibubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback