DEPPIG MORGON

2011-03-01 07:23:00 Vardag
» Kommentarer(2) «


Lite klagomål kommer här, ointresserade? Sluta läs nu!!


Måste bara få säga att det är jobbigt nu, har en fruktansvärd värk vid sidan av naveln och lite ovanför.. antar att det är för att bebis växer och för att huden är hård och spänd. Magen känns som en fotboll och det gör så ont.. igår ikväll fick jag hoppa middagen eftersom jag inte kunde sitta riktigt utan endast ligga i sängen/soffan för att det skulle göra lite mindre ont. Och ingen mat är aldrig bra.

Tröttheten är tillbaka (OVÄLKOMMEN), tycker synd om min sambo som gör det mesta själv just nu. Jag vill så gärna hjälpa till men jag orkar inte, jag mår ju otroligt bra men krafterna är helt slut när jag väl är hemma från mitt jobb. :( förstår inte hur jag ska hinna/orka med alla hemmasysslor när det enda jag vill göra är att sova.

Vet inte hur jag ska göra, jag hoppas det vänder igen.. känner mig så utmattad, deppig och ledsen.
Vill njuta, men de sista två veckorna har varit jobbiga. :/

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Tack Henrik för att du hela tiden ställer upp på mig, tar hand om mig och förstår mig ♥

Det betyder så otroligt mycket, och Lillan i magen - du är värd allt i min ögon. Mamma och Pappa längtar efter dig. Vi älskar dig och att du ska komma till oss snart (våren - skynda på nu!!).

Du är det finaste som vi har gjort!




Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas de blir bättre snart! :) vart jobbar du?

2011-03-01 @ 13:08:58
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har också sådär ont vid sidan av naveln och lite ovanför. Men bara ibland när jag trycker där så typ sticker det till som bara den.. eller om bebis sparkar där. Konstigt ^^

2011-03-01 @ 19:52:29
URL: http://frandagett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback