VART ÄR SOLEN?

2011-06-21 08:46:34 Vardag
» Kommentarer(0) «


Imorse när jag slog upp ögonen, vid ca 06.30 så sken solen ute.. underbart tänkte jag, en mysig prommenad med vagnen, kanske en fika på stan och sedan en massa mys med mina älskade. Men nej, nu är det grått och trist ute och istället för att vara ute och njuta blir det målning av lägenheten, visst det är väl roligt det med men jag var verkligen inte sugen på det idag. Tyvärr inte mkt att göra åt det...

Lo har ännu en natt låtit mamma och pappa sova, det är faktiskt helt otroligt för våran lilla Loppa äter vid 22-23 tiden, sedan sover hon till 6.00 - 6.30 ungefär och äter då igen! Vi njuter och hoppas såklart att det fortsätter såhär, även om jag varje kväll tänker att "inatt kommer hon inte sova". Hon skämmer verkligen bort oss och är helt otroligt snäll ♥

Nu ska vi få i oss frukost, gott.. absoluta favorit måltiden enligt mig! Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback