TRÅKIGA NYHETER OCH BRA...

2011-06-08 19:31:31 Lo i magen ♥
» Kommentarer(1) «


Ja, vart inte riktigt som vi hade hoppats.. vi hade ju velat få en tid för igångsättning tidiagre än vanligt men på kvinnokliniken tyckte de inte att det var nödvändigt :/ Känner mig besviken, arg och enormt trött. Men tyvärr är det inte så mkt att göra, har iaf fått en tid för igångsättning nu.. 16 Juni kl. 10.00 ska vi befinna oss på BB ♥

Ska till Bm igen på fredag för att kolla blodtrycket och prova göra en hinnsvepning.

Annars ni så har vi våran älskade hos oss om 8 dagar ♥ (om allt går som det ska då). Känns iaf skönt att ha ett nytt datum att se framemot, ÄLSKADE LILLA PYRET!

Kommentarer
Postat av: jossefiin

Vad skönt att ha ett nytt datum då man VET att nått med största sannolikhet kommer att hända då, om de nu inte händer före de datumet! ;)



Själv har jag som du gått över 1 vecka idag och det känns inte heller för mig som att nått är på G med värkar eller så.. lite smått molvärk o sammandragningar av o till men inge mer.. Ska inte till min BM för än på måndag.. undra hur länge jag får vänta på igångsättning känns som att de kommer bli svårt att få tid för de samma vecka, för lill skrutten i magen verkar ju trivas där alldeles för bra för att vilja komma ut självmant...



Kramar!

2011-06-09 @ 07:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback