BLIR GALEN

2011-06-07 07:37:18 Vardag
» Kommentarer(2) «


Haft förvärkar hela natten = sovit dåligt.. håller på att bryta ihop, har de räknat fel? Jag börjar ju undra. Sedan blir jag tokig på denna bergochdalbana.. ena sek är det sammandragningar hela tiden, förvärkar, tryck nedåt, illmående.. och sedan säger det bara poff och så är det som att jag skulle ha 2 månader kvar till Bf.

:( faan blir ju helt galen här.. jag kan inte sova, inte slappna av och är ständigt trött nu...

Vet inte vad jag ska hitta på, Henke sover fortfarande.. jag gav upp för en timme sedan då jag legat vaken ett bra tag. aja, om ett tag ska jag göra iordningen en dunder frukost!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Kämpa på stumpan! Du gör det så bra, snart är lillen här ska du se =)

PS, se på the voice! =P

2011-06-07 @ 08:22:58
URL: http://cathrinnordlund.blogg.se/
Postat av: Kimmey

Ät färsk ananas, och gå mycket och ganska fort. Ät stark mat och ha kul i sängen. Även om det är det sista man tänker på så är det i allafall något som kan få igång allt.. Det funkade för mig och dessutom kom ju lillen en vecka tidigare. Snart är hon hos dig i allafall och även hur surt det än känns att vänta mer så kommer tiden gå fort


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback