BF + 6

2011-06-08 07:57:40 Lo i magen ♥
» Kommentarer(4) «


Tidigmorgon, japp utan bebis fortfarande. Har sovit som en kratta med förvärkar och megaont i hela magen hela natten. Kissat säkert 5 gånger denna natt, SUCK! Men idag ska vi iaf till Bm, och förhoppningsvis gör vi en hinnsvepning och får igång det hela! Håll tummrna mina vänner! :)

Så just nu mår jag bra fast är trött, hoppas jag snart får tillbaka alla tecken på en Förlossning! :)

Ska göra iordningen en stor frukost då jag håller på att hungra ihjäl! haha! Hör av mig efter vårat besök hos Bm!


Kommentarer
Postat av: anna larsson

Jag håller tummarna gumman för att det sätter igång snart ! Du är jätte duktig ! Snart är eran lilla prinsessa här! Jag tänker på er hela tiden ! Lycka till hos bm ! Kram

2011-06-08 @ 08:39:07
URL: http://felixfilurochlinuslinslus.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh jag håller verkligen alla tummar och tår, HÅRT!! :) Nu vill jag ju läsa att er lilla flicka har kommit. :)

2011-06-08 @ 10:04:46
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Håller tummarna! :-) Tänker på dig idag. Ha en fin dag. Kram

2011-06-08 @ 10:32:54
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Bestäm dig bara ;) Jag bestämde redan i vintras att Wilbur skulle komma den 29 april och räknade ner till det datumet. Den dagen sa jag att IDAG ska jag föda barn trots att jag inte ens hade sammandragningar. Döm min förvåning när vattnet gick den dagen. :O haha :) Dagen efter var lilleman ute. :)

2011-06-08 @ 10:43:51
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback