BEACH 2011

2011-06-23 20:41:52 Skor & Kläder
» Kommentarer(1) «


Ja... det ska väl gå det med, lite degigare än vanligt men snart är jag tillbaka på startvikten, 2 kg kvar & så fort jag är helt läkt så ska jag ta och börja träna! Längtar :)

Beställde iaf en bikini för typ en månad sen, samma som nedan men en orange.. men efter någon vecka då jag var in och kikade så hade den annullerats - blev sjukt less då jag så gärna ville ha den i orange. Beställde istället hem en svart och trodde att samma sak hade hänt där då paketet skulle ha kommit v.23..

Men idag som kom det, och överdelen var hur fin som helst och satt perfekt! Love

Så på birsta köpte jag mig ett par bikinitrosor till! Så nu är det bara att ladda för att värmen kommer igen!

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Wilburs mamma ♥

Jag tänkte köpa en ny bikini imorn, jag tror visserligen inte att jag kommer att bada men jag vill ändå ha en bikini så att det inte blir baddags och så stor jag där och kan inte bada,. :)

2011-06-25 @ 11:14:52
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback