-12 KG

2011-06-19 09:26:53 Vardag
» Kommentarer(1) «


 

japp, här har ni den.. magen en vecka efter Förlossning :) känns faktiskt hur bra som helst!

Vet inte exakt vad jag vägde sista veckan men tror jag slutade på 73 kg, så + 15 kg gick jag upp under graviditeten! Nu när jag vägde mig så hade jag gått ner 12kg! :D Lycklig tjej, så 61 kg och 3 kg kvar till min startvikt. så otroligt skönt, sedan hade jag nog tänkt losa något extra kilo också. 55 kg är mitt mål.

Fick några enstaka bristningar under förlossningen vilket såklart inte gör mig något. Älskar min kropp just nu, visst magen är en aning degig men vad gör det? hihi naveln däremot ser skitkul ut, står fortfarande och ut lär nog göra det ett tag.

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till My ♥

Jättefint! :) Jag tappa alla mina 13 kilon jag gick upp på bara några dagar, superskönt!

2011-06-19 @ 11:13:15
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback