STRESS...

2011-07-05 09:20:18 Vardag
» Kommentarer(0) «


Ja, det är just nu omöjligt att inte känna sig stressad, även fast jag inte behöver.. Måla, amma, mysa, måla, tapetsera, amma, kärlek .... ÄTA? Japp, så känns det. Vill ju bli klara med lägenheten, vill flytta in, vill hinna med att mysa med våran dotter dygnet runt, vill hinna äta 3 gånger om dagen - UTAN att slänga i sig maten. Sova får vi iaf göra, och det är jag sjukt tacksam över.

Idag är det en massa på schemat, + att jag skulle vilja åka till Birsta och träffa mina kusiner och deras barn. Vet inte om jag hinner, vi ska nog äta middag hos farmor + bonusfarfar idag så sådär jättemycket annat hinns inte med under kvällen.

Jaa, tillbaka till fix och sedan ut på ön. Bloggen hinns inte med så mycket idag, men ni läsare är bäst så glöm inte det! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback