RAIN FALLS DOWN

2011-07-01 09:41:48 Vardag
» Kommentarer(0) «


Sorry för extremt dålig update, när dagarna är så fina som de har varit så håller vi oss ute.. har endast spenderat tid inne då vi ska sova! idag, eller nu kom regnet till oss så det innebär att vi blir inne lite mer. Och då finns också tid för bloggen.

Fredag idag, vi ska förbi på mitt jobb idag, har skjutit upp det pga vädret. Vi ska också ta och tapetsera hallen i lägenheten. Och påbörja inför målning av sovrummet. Jag ska ta och skriva klart min förlossningsberättelse.. jag lovar, den kommer - HAR INTE HAFT TID BARA! Sedan har jag också fått förfrågningar på bloggdesigner.. jag ska se om jag hinner, och jag hör av mig till er som har frågat! :)

Ska ta och duscha nu, sedan frukost.. och sedan är det dags för Lo att amma! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback