Early Morning

2011-07-31 07:49:53 Vardag
» Kommentarer(4) «


Godmorgon sockertoppar!
Hoppas ni alla sovit gått och ser framemot denna härliga dag :)

Idag har vi några inplanerade saker som tex: Äta frukost på Ikea, Köpa overall till Lo, Gå och se Harry Potter på bio mm. Vet inte alls hur det kommer att kännas att lämna bort Loppan, dock är det endast 3 timmar.. men ändå. Jag hoppas jag klarar det, jag vet ju hur trygg hon är hos mormor och jag vet att allt kommer gå så bra där. Haha, jag är mest orolig för mig själv :P

Hur gick det för er första gången ni lämnde bort en längre stund?



Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilken mysdag ni har framför er! Och är Lo trygg hos mormor så har du ju inget att oroa dig för :) själv har jag inte lämnat bort skruttan än..beror nog på att de närmaste bor 100 mil bort också :-p

Men vilken otroligt fin bild! Hot mama!

2011-07-31 @ 08:09:54
URL: http://sofiewassman.blogg.se/
Postat av: Christina

...var på en konsert! Kommer inte ihåg en enda låt från den. Det enda jag minns var att jag var superstressad och att brösten var som 2 jättestora värkande bomber!! Hahaha

2011-07-31 @ 08:18:13
Postat av: Malin - mamma till Elise & Alva

Elise var 4 månader då hon hade barnvakt första gången och då var vi på bio och såg Avatar, hon var hos sambons kusin och hade sovit nästan hela tiden.



det kommer nog gå hur bra som helst ska du se.

2011-07-31 @ 10:33:02
URL: http://malinmedk.blogg.se/
Postat av: Sara, mamma till Charlie

Vi har inte lämnat bort Charlie än, har inte känts som att det är dags än. Får se när det blir :)

Hoppas ni får det bra!

2011-07-31 @ 11:08:56
URL: http://sarasland.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback