THE ONLY GIRL IN THE WORLD

2011-01-08 18:22:22 Vardag
» Kommentarer(2) «


Heeej! Allt bra med er? Igår vart det mys hemma hos H's mamma, bastu och god mat! Alltid lika underbart vill säga! Idag då? Jo en tripp till birsta, lite babykläder rikare och även lite nytt lukta gott från Body Shop! Guud blir galen av alla söta rosa små flickplagg! haha, snart måste jag  dit och shoppa igen!

Men nu iaf ska vi mysa, och jag ska också pilla lite med min design.. måste ju göra om den nu när vi har fått ett nytt datum! ♥ hihi

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Allt låter så himla mysigt när du skriver, och det är inte mig emot. Det är så roligt att läsa! :)

2011-01-08 @ 18:37:02
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

SVAR: Vad roligt!! : ) Klart du skall ha en tavla eller två till lilla tjejen när hon tittar ut : )



GRATTIS till graviditeten och lilla prinsessan. Du är så vacker : )

2011-01-08 @ 20:12:09
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback