THE NIGHT WITH YOU.

2011-01-14 18:20:23 Vardag
» Kommentarer(1) «


Hej på er! Jag hämtade precis ut mitt paket från H&M, nice nice.. världens finaste klänning:) Får visa er imorgon eller söndag. Iaf så blev det precis planer för kvällen, mys på alnö med tacogratäng och bastning!

Så ni får vänta med designerna! ♥ Då blir de ännu finare också!
Men som sagt, massa fint har jag att visa er. Imorgon ska vi beställa barnvagnen, himla kul ska det bli. Sedan så vi provköra en bil till veckan.. Kompis det går bra nu! ^^

Nä nu ska jag packa ihop lite grejer, och sedan mysa med lilla familjen ♥



Denna fina klänning är nu min! :D

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Jennifer

Sv. Roligt att du läser min blogg och att du tycker om den! :) Och tack för ditt tips. Jag brukar faktiskt lägga ner henne i sängen och se om hon somnar själv. Idag funkade det, till min stora glädje haha. Slapp sitta med henne i famnen en timma, eller mer. Jag tror också det är bäst att få henne att somna själv. Men ligger hon och gråter kan jag inte låta henne hållas. Då vill jag ta upp henne. Jag känner att hon är lite för liten för att ligga och gråta sig trött. Men det är jag de! ;D



Ser att du gått halva vägen av graviditeten. Nu börjar det roliga kan jag säga! Att känna rörelserna bli kraftigare och tydligare för var dag. Fantastiskt! :) Har du känt din lilla ännu? :)



Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback