SOCKERKAKA

2011-01-31 20:17:27 Foto
» Kommentarer(1) «


Mumms! hihi

Jag och H slappar bara i soffan, ska ta och tigga till mig en svank/rygg massage (får grymt ont i svanken som stramar upp mot ryggen av lillan).. sedan tänkte jag göra iordning en god kvällsfika till oss båda! ♥

Ska ta och boka in en färgning också! Tror inte jag vågar mig på det själv, även om våran ekonomi skulle behöva det! Blond ska jag bli, och det ska faktiskt bli jätteskönt då jag är sååå trött på att hålla på att färga hårbotten en gång i månaden! jag har tänkt göra det lite varmare blondt då jag tror det passar mina gul/gröna ögon mer! Hoppas frissan håller med! Nu massage, mys och fika! Love you guys!

 


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag skulle verkligen behöva färga mitt hår, jag har 1cm blond utväxt, sen 1cm rött, 1cm mörkrött och sen resten brunsvart. Ett tag innan jul hade jag lagt i en röd färg i mitt mörkbruna, det var jättefint... I en vecka, sen tvättades det ur, ur det mörkaste och jag ser ut som en zebra nu.



Dessutom har jag blivit tvärsöver och vägrar färga håret för att jag inte vet vilken färg jag vill ha. :) haha

2011-02-01 @ 10:44:28
URL: http://idamariasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback