NATURAL BLONDE

2011-01-13 09:09:18 Hår & Skönhet
» Kommentarer(4) «


Hej min fina läsare! Ni har blivit fler :) Jätteroligt, ni får mer än gärna skriva vilka ni är, och om ni har en blogg.. eller vet andra bra bloggar Tipsa! ♥

Tänkte skriva lite om en av mina större funderingar, nämnligen håret! Haha, som många kanske vet så har jag en grymt jobbig beslutsångest när det gäller mitt hår. Ofärgat vet jag nog inte ens vilken färg det exakt är, ganska ljust tror jag, det ser det iaf ut som.. sedan är jag så som många andra säkert lite "råttfägat"! uscha..

Men jag har sedan 2008 i princip endast varit brunett, men oliak typer av inslag.. ibland med mycket rött, ibland väldigt Chocklad och ibland en blandning. I somras var jag dock lite ljusare, med en kopparton vilket jag trivdes grymt bra i, det var både skönt.. för jag slapp färga och fixa hela tiden + att jag tyckte det var snyggt!

Nu till sommaren ska jag bli mamma ♥, och har insett att det inte går att ha HÅRPROBLEM! haha nejdå, men att måste färga och dona med utväxt en gång i månaden är mycket och tar en del tid så jag har bestämt mig för att bli Blond igen ^^ Mina nära och kära - JA det är sant, jag har verkligen bestämt mig.  och jag tänkte nog väldigt snart påbörja den processen, Boka tid hos frissan, slinga/bleka/avfärga.. vem vet och det kanske jag måste göra någon gång..

Så blond ska jag bli, dock inte vit och inte gul och inte silvervitblond.. Utan ganska naturligt, lite guldigt, lite kallt och kanske några ljusbruna slingor! Tycker iaf att det borde bli fint! hihi



Keisha har fin färg på håret, så kanske något i den stilen med några bruna slingor och såklart anpassat efter min egna hudton ^^ Så vad säger ni? Tror ni det blir fint?

Love!


Kommentarer
Postat av: Annalena

2011-01-13 @ 19:09:45
Postat av: Annalena

Oj råkade vara lite snabb att skicka iväg kommentaren :)



Annalena 25 år gravid i v.22 med första barnet. Hittade din blogg via familjeliv ( tror jag ) tycker din blogg är mysig så jag följer den dagligen :)

2011-01-13 @ 19:11:40
URL: http://Lillisandal.blogspot.com
Postat av: Therese

Jag läser din blogg Linnea! :) Tycker att det är så kul att ni ska få en liten tjej! :) Ni kommer bli superbra föräldrar <3

2011-01-13 @ 20:14:40
URL: http://frokenekstrom.blogg.se/
Postat av: Linda, 19 år och gravid

Jag har följt din blogg ett tag nu och tycker den är superfin! Själv är jag gravid i vecka 33 och väntar en liten kille :)

2011-01-14 @ 00:45:59
URL: http://linda-.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback