MAMA JEANS!

2011-01-27 19:27:09 Vardag
» Kommentarer(0) «


Äntligen hittade jag ett par mammajeans, har letat i två veckor nu, både på internet och på alla affärer i stan! och idag hittade jag ett par som var både sköna och i rätt storlek! Så himla svårt just det där med storlekar, finns så troligt lite av de mindre & då menar jag typ 36-38.. finns nästan bara 42-44-46 :S konstigt tycker jag då det är minst lika många som behöver mammajeans och är en 36:a! :)

Men nu är jag ägare av ett par iaf, mörkmörkblå med fickor och mammadel framtill (inte bara låga utan med tyg för magen) och i storlek 36! :) Happy me! Äntligen kan jag gå runt i vanliga kläder igen ^^ hihi

Bilder kommer! Är så trött idag så ni får helt enkelt vänta, även bilder på magen kommer!

Nu ska jag mysa med min fina H och med våran bebis hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback