I'M ALIVE!

2011-01-01 18:36:53 Vardag
» Kommentarer(0) «


Fjällen & Internet går inte riktigt ihop! ^^ Men nu kan jag äntligen säga GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :) Hoppas ni har haft det bra! Vi befinner oss iaf i en mysig stuga i underbara Hamra (funäsdalen/tänndalen). Vi kom hit på torsdagkväll och har hittills åkt i backen, myst och bastat! Idag den 1/1-11 fyller min bror hela 20 år så vi har även hunnit med att fira honom lite grann! :) Grattis på dig brorsan!

Måste förresten berätta en otroligt rolig sak, i onsdags den 29/12-10 så kände jag och Henrik för första gången riktiga små sparkar! Tårögd och världens gladaste blivande föräldrar, Henrik kunde ju också känna den lilla kicken och det var verkligen sååååå roligt! :) även den 30:e så kände jag pyrets småsparkar igen!



Sedan en till underbar sak är ju att vi imorgon går in i vecka 20!!

Vem vet, kanske blir vi tillbakaflyttade men det känns helt underbart att vi snart gått halva tiden!

Ja ni, nu ska jag återgå till fjällenlivet, mat står närmast på schemat och ikväll blir det nog film! Ska försöka uppdatera lite mer nu när internet funkar!

LOVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback