HOME AGAIN!

2011-01-06 18:21:46 Lo i magen ♥
» Kommentarer(0) «


Utan internet några dagar igen, men nu äntligen är vi hemma!!! :D Vi har haft det grymt bra men jag tycker det är jätteskönt att få ha kommit hem! Nu ska här uppdateras ^^

Imorgon är det iaf dags för den stora dagen, vi har nämnligen vårat Rutin Ultraljud!!! Herregud, redan idag är jag nervös, både på ett bra och dålit sätt.. för självklart finns det alltid en risk att något är fel men jag håller mina tummar och hoppas på en frisk och pigg bebis! Och om vi kan, ska vi även kolla könet.. vågar inte hoppas för mycket där heller men lite! ♥

Jag tror iaf att det är en liten pojk, H tror också på en pojke och även de flesta av våra vänner!
Men hela min familj tror stenhårt att det är en liten tös så vi får se om någon får rätt imorgon! ihih lillesnutten i magen ♥

Massa sparkar känner jag också, i förrgår tror jag Pyret slog vålter i flera timmar! Jättehäftigt och helt underbart, Både H och Sara (brors flickvänn) kunde känna Pyret!

Nu ska jag iaf påbörja uppackning, äta en macka och sedan återkommer jag!
Bilder på magen kommer också, fast inte idag.. det varken orkar jag eller hinner!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback