GLITTER

2011-01-17 10:45:44 Inspiration
» Kommentarer(3) «








WE ♥ IT



Kommentarer
Postat av: Sara

SV: Grattis själv till lilla tjejen! Jodå jag/vi mår bara bra :) köpt lite kläder, amningsbh, amningsskydd och annat smått, men ska åka iväg någon gång i mars och handla allt annat "samtidigt" så vi slipper springa runt så mycket :) namn har vi redan mer eller mindre bestämt. Själva då? fin blogg du har!

2011-01-17 @ 12:08:29
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Sara

SV: Okej.. jag funderar på att köpa vagn begagnat, men det beror på.. eftersom jag ändå är såpass kräsen så hamnar de "fräscha" begagnade på ungefär samma pris som en ny vagn jag kollat på... så vi får se. Kläder försöker jag låta bli att köpa så mycket av, eftersom de ändå växer ur dem så fort och man får oftast en del kläder i present när de föds :) men du kan ju kika i kategorierna för graviditet och nyshoppat så ser du ju vad jag köpt hehe. Ja, än så länge lutar det mot att det blir en liten Noah Jayzon (eller Jason, Jaizon, vi har inte helt bestämt stavningen) men det kan ju ändras efter födseln. Som tjejförslag hade vi Aaliyah Marie, Mariah... :)

2011-01-17 @ 13:06:31
URL: http://musiksara.myshowroom.se
Postat av: Sara

Ser förresten att du har Tuva som namnförslag och det tyckte jag också om (nu vet vi ju att det är en pojke) och Alicia heter min babydaddys dotter!

2011-01-17 @ 13:07:50
URL: http://musiksara.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback