BARNBUTIKER

2011-01-19 09:25:01 Shopping & Presenter | Lo
» Kommentarer(1) «


Godmorgon mina fina läsare! ♥  Alltid lika roligt att kika på vad ni har skrivit, alla fina kommentarer gör mig so varm i hjärtat!

Igår vart det totalslappning hemma hos oss, Bite Line pizza, chokladbollar och Glee, :)
Love it!

Tänkte höra med er, eftersom jag vet att det är en dal mammor & bliviande mammor som läser bloggen.. Barnkläder på internet, behöver lite tips jag då H&M, Lindex och Kappahl har rätt lite kläder just nu, men iaf tipsa mig om både billiga, bra och lite dyrare barnkläder som man kan köpa på internet!

Även andra tips tex fina barnprylar, sängkläder mm till Lillan är alltid bra att veta!



Bild från H&M, det fina setet har inte kommit in i butik ännu där jag bor!


Kommentarer
Postat av: My

Jag såg det här i halmstad häromdagen, riktigt fint är det! :)

2011-01-19 @ 22:48:33
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback