FIXAR

2011-02-22 21:24:37 The Twilight Saga
» Kommentarer(2) «


Håller på att färga ögonbrynen.. tyvärr vet jag redan nu att det inte kommer göra speciellt stor skillnad, fattar verkligen inte..?!! För oavsett vart jag färger eller med vilken ögonbrynsfärg så blir det i princip inget resultat.. det sitter inte på mig och mina ögonbryn är alldelens för tunna! men men lite skillnad märker jag iaf!

ska verkligen bli grymt skönt att bli ljushårig, så jobbigt att stå halva morgonen och måla brynen jämt, om jag blir ljus så behöver jag inte vara lika noga!

Jaa strax blir det en god kvällsmacka och sedan sovdags! Jag är helt utmattad idag!





En fan-art bild på Mackenzie Foy (Renesmee) som jag bara älskar, hualigen vad jag längtar efter att få se lite mer bilder och självklart tills filmerna kommer!

Bildkälla

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh gud vad jag längtar till filmerna!! Ska bli helt underbart att äntligen få se dem, undra om jag ska läsa fjärde boken nu igen bara för de ;)



Och tack igen för du vill hjälpa mig på lördag, evigt tacksam!! ;D

Kraam!

2011-02-22 @ 22:54:52
Postat av: Cilla

Hej, Gillar din blogg och följer din graviditet med spänning, är inte gravid själv men älskar att följa gravid bloggar ändå :) Och jag förstår verkligen vad du menar med ögonbrynen, jag har också himla ljusa och får måla dom varje dag. Men nu har jag börjat sluta plocka dom och bara ansar liksom, och då har dom blivit tjockare och äntligen går det färga dom så man ser det lite iallafall :)

2011-02-23 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback