Frånvaro

2011-12-10 17:10:59 Vardag
» Kommentarer(1) «


Japp, tog mig en liten paus. Igår var jag och Lo nämnligen med mormor (min mamma) och moster Lova (lillasyster) hela dagen, vi handlade (JA I OVÄDRET) och bakade lussbullar, Morbror Fredrik kom såklart hem lagom till att bullarna vara klara. Sedan fortsatte kvällen med tacomys, idol och en massa gotta. Min älskade H hade julbord/avslutning för chefen under hela fredagkväll. Sent vart iaf, för oss alla så idag har vi varit trötta.

Annars då, jo Lo har haft otroligt jobbigt med magen denna vecka, hård såklart men igår släppte det värsta, sedan har hon varit otroligt orolig i kroppen, sovit dåligt, varit ledsen och ja - inte alls sig själv. Tänder och magen tror vi det är som spökar mest.. men också alla nya intryck, det händer ju en massa nu så det är klart det är jobbigt för våran lilla älskade!

Så därför har ni inte sett av mig, imorgon tänkte jag vara tillbaka då vi ikväll bara tänkte mysa och slappa :)

Men puss på er så länge! ♥

Kommentarer
Postat av: My - Mamma till Alma

Hoppas hennes mage håller sig i trim! Här är det också lite körigt.. Men har haft lite rapsolja i maten (vet inte om Lo äter någon ersättning längre, men de antar jag?) och de funkar bra! Hon bajsar oftare och lättare :)

2011-12-10 @ 19:08:12
URL: http://unwake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback