Rosa Prinsessa

2011-08-17 08:45:44 Lo 0-3 månader
» Kommentarer(1) «








Rosa liten prinsessa igår, ja efter några ombyten.. haha, vi var inte riktigt polare igår jag och Lo. Jag tror Lo kräktes kanske 10 ggr minst igår, hon kräktes ner tre kräklappar, tre ombyten.. så efter tredje ombytet fick det bli ett rejät bad, jodå där hann hon också med att kissa ner sig två ggr..

och inte nog med att hon kräktes ner sig själv så lyckades hon kräka ner mig två gånger varav en gång innanför hela mitt linne + bh, mys. inte.  haha mamman lilla troll!

Den fina rosa heldressen är tyvärr snart förliten, jag hoppas att de kommer få in nya!! För både jag, Henke och Lo älskar den ♥

Kommentarer
Postat av: Jennie- Mamma till Melker

Hehe, nja det är inte så värst mysigt det där med kräk som rinner och slibbar sig innanför linne och bh.. Helst inte när man är ute nånstans och med bärselen. Men man får ta det med ett gott skratt och komma ihåg att det finns dusch och tvättmaskin ;)

2011-08-17 @ 10:57:01
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback