Packa

2011-08-22 08:46:29 Vardag
» Kommentarer(1) «


Godmorgon!
Klev som vanligt upp rätt tidigt, har mycket att fixa med idag så det är bara att sätta igång direkt på morgonen för att hinna med. Imorgon åker vi äntligen till Nyköping för att hälsa på faster Madde ♥ Ska bli otroligt roligt att träffa henne igen, och precis som förra gången så kommer Lo stortrivas i både hennes och Johans famn!

Och eftersom vi åker iväg måste vi såklart packa.. hmn, har aldrig packat åt en bebis förrut.. hur ska detta gå, har ju ingen aning om hur mycket vi behöver ha med oss, visst går det att tvätta men jag slipper gärna! Måste ju ha med både varma kläder och kläder om det blir varmt och fint ute. + Extra ombyten, blöjor, tvättlappar, mat mm mm.. hmn! Några tips?!

Vi åker som sagt imorgon och åker hem på Söndag.

Jag kan ju också passa på att skriva att datorn kommer följa med, men jag kan inte lova en normal blogguppdatering! Jag kommer blogga då det finns tid och lust! Vi har ju en massa annat att göra, tex kolmården, shopping, mys och kanske en eller två prommenader!


Kommentarer
Postat av: Saran - Mamma till Julian ♥

Jaa, jag menade ju såklart inte er som försöker amma men som verkligen inte kan, det kan man ju inte rå för! Och för er så är det ju super att det finns ersättning som fungerar så pass bra! Som jag skrev så hade jag också gett Julian ersättning om jag hade märkt att han gick ner i vikt. Men det finns ju dom som aldrig ens försöker amma eller som ger upp för att det gör lite ont... och det är ju synd...



Vi har varit och rest en hel del över till Sverige, redan från det att Julian var ett par dagar! Och det är bara att packa det mesta :P Jag packade med typ alla hans kläder :P Men sen kan man ju alltid köpa om det skulle krisa! :) Trevlig resa!

2011-08-22 @ 10:15:56
URL: http://saharan.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback