Otroligt less...

2011-08-31 18:25:55 Vardag
» Kommentarer(1) «


...på denna väntan nu! Har provat hela dagen att ladda upp bilder här på bloggen, men nej det funkar inte! Fattar inte vad det sitter i, blir så sjukt less på Bredbandsbolaget. Och ja, jag klagar men bara så ni vet så är det tydligen inga att lita på, men vårat enda val. tyvärr. De ringde iaf idag och bokade in en tekniker som ska komma hit (för tredje gången) och vi fick först en tid nästa fredag, dock accapterade jag inte det - hallå, vi har väntat på internet i 2 månader nu - rappa på för faan! Så nästa onsdag kommer de, lång väntan det också men det var den tidigaste tiden.

Bilder kommer förhoppningsvis imorgon istället! Nu ska jag tvätta lite och mysa med min fina familj! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävligt irriterande!! Man känner sig ju så handikappad utan ett fungerande internet.

2011-09-01 @ 13:41:55
URL: http://jordi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback