Klagomål

2011-08-16 16:22:52 Vardag
» Kommentarer(3) «


Jag klagar sällan i bloggen då jag själv tycker det är tråkigt att läsa om andra som klagar (och då menar jag ju såklart inte då det händer ett fåtal ggr utan när det är hela tiden). Men jag måste bara få skriva att jag bara inte tål människor som vägrar ta några som helst tips från andra, eller vägrar fatta att man tycker olika, eller de som måste säga emot bara för att.. så jävla less på det! Usch och fy! Jävla besserwisser (rar??). Så jäkla trist att vissa alltid måste ha rätt, veta rätt och höra rätt.. JÄMT!


Och till er andra fantastiska människor som är positiva, glada, hjälpsamma - NI ÄR GULD ♥ Ge och ta, det är underbart!

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Svea

Amen sister! ;)

2011-08-16 @ 17:51:31
URL: http://elinsjostrom.wordpress.com
Postat av: Johanna

Haha, jag som nästan bara gnäller och klagar i min blogg ;)

2011-08-16 @ 21:33:52
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: Carro

Du, jag håller verkligen med. Sånt är jag sjukt less på!

De har varit ganska så mycket sånt här, för min kompis fick barn 3månader efter mig. (Med Ebba).

Och hon ska alltid ha rätt om ALLT. Och hon är en sån där som bara följer de som står i böckerna ang barnen. Att t.ex "Runt 8månader äter barnet si och så mycket och sover si och så mycket". Då MÅSTE hon följa de, och jag är sån som kör mitt eget race och går efter barnets behov och inte nå böcker.

Men då är de fel av mig eftersom att, så står de inte i böckerna för de som står där är ju RÄTT... ja du förstår säkert vad jag menar!

Kände bara för att skriva av mig lite :P Är så less på sånt... visst, vill hon gå efter vad som står i böckerna ang hur barn ska äta och sova osv, då får hon väl göra de, det är ju upp till henne.

Men hon behöver ju inte påpeka mitt sätt isf.

Lika om man ger henne nå tips och de kanske är ett helt annat sätt än vad som står i alla jävla böcker, ja då påpekar hon de också.. "Men ska man göra så?, så står de inte där..." blablabla..

2011-08-18 @ 11:27:28
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback