Godmorgon

2011-08-01 09:19:26 Vardag
» Kommentarer(1) «


Hej på er! Skön och tidig morgon blev det för oss idag! Sitter nu och pillar lite med en design och om en stund tänkte jag ta en långprommis med Lo :) Ska nog in på stan eller birsta också en stund och kika på lite saker till den kommande namnfesten, + att jag ska skriva ut inbjudningskorten. I birsta har de ju panduro, så det slutar nog med att vi åker dit.

Annars då, jo igår köpte jag Windfleecen från Pop som Lo ska ha under första delen av vintern (innan hon sitter). Den vita ville jag ha och jag hittade en på Blocket för en mycket billig peng + att den var superfin! :)
Har också köpt ullunderstället (heldressen) från Pop till Lo för presentkortet vi fick av min mormor&morfar + Moster&Man! Återigen TACK!

Nä, nu ska jag återgå till designen en stund. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Cherie Mårtensson - I väntan på liten

Vad kul att göra inbjudningskort osv :D Hoppas ni får en riktigt härlig dag :D

2011-08-01 @ 10:20:40
URL: http://mammacherie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback