YELLOW SPRING DESIGN

2011-04-19 20:36:28 Bloggdesign
» Kommentarer(1) «


Här kommer designen! En gul och vårig design :)

Så här är du med och tävlar:

Du gör ett inlägg i din egen blogg, där skriver du att du är med och tävlar och länkar till mig.
Sedan skriver du en kommentar att du är med och tävlar och länkar till ditt inlägg! Enkelt va?!

Sista dag att vara med och tävla: 25/4
Jag drar vinnaren 26/4 och installerar designen.

Och lite info ang. designen:

Du kan byta ut alla bilder, du väljer en egen personlig liten text, och du väljer också vad det ska stå istället för "Linnéa Amanda Wikman".  Sedan fixar jag också med lite småpill som tex textfärg, rubrikfärg, fina små hjärtan eller liknande i headern. Frågor maila mig eller kommentera!





Klicka på den lilla bilden för att se Headern i full storlek!

© LINNÉA AMANDA WIKMAN 2011



Kommentarer
Postat av: hilda fromm

hej, jag skulle vilja ha en ny lite somrigare design ungefär som denna, i alla fall gul. Och jag undrar om du skulle vilja hjälpa mej att göra en? :)

2011-06-29 @ 14:18:16
URL: http://hildafromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback