WATER FOR ELEPHANTS

2011-04-29 06:26:00 Vardag
» Kommentarer(1) «


En helt underbarkväll igår! Jag, Malin och Amanda överraskade våran fina vän Emma som nyss har fyllt 21 med att bjuda henne på mat och gå på bio!

En supermysig middag på Ming Palace (kinamat) med mycket skratt och fantastiskt sällskap J Efter middagen gick vi upp till bion för att köpa oss en massa gotta och sedan myste vi till och såg den helt underbara filmen Water for Elephants. Den var verkligen jättebra och så troligt bra gjord, men bra skådespelare och en grymt bra story! Se den!


 Allt som allt så var det en lyckad kväll med tjejerna och mycket snart måste vi göra om det! Tusan vad jag älskar er sötisar!





google.se






Kommentarer
Postat av: Emma

världens bästa film nästan:P den var så himla bra. Jag hade verkligen en underbar kväll med er mina älsklingstjejer, jag älskar er mest!!! <3

2011-04-29 @ 21:57:25
URL: http://emmaoliviapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback